BROWNIE MED JORDBÆRMOUSSE.

TAB 3 KILO PÅ 7 DAGE.

Tab 3 kilo på 7 dage, det var mit naive mål inden jeg startede på min “kick start” kur fra Livishape….MEN efter 7 dage, så havde jeg faktisk nået mit mål. – find kuren HER.

img_1456

Der er en del, som fulgte min kur på Instagram, og jeg har derfor lovet, at lave et indlæg om det, så I kan læse helt hvordan jeg gjorde det. Hvor hårdt det har været og hvad jeg hver dag har spist.

Først vil jeg lige sige, at jeg længe har overvejet at gå på kur. Jeg ville rigtig gerne tabe 3-4 kilo, men hver gang jeg har sagt nu er det nu og forsøgt, så har jeg droppet det efter kort tid. Det har ofte været for besværligt, for hårdt og taget alt for lang tid før jeg kunne se resultater.

Så da jeg hørte om kick start kuren på kun 7 dage, så tænkte jeg: det må jeg da kunne klare.

Jeg bestilte kuren, og da jeg modtog den, så fik jeg faktisk lyst til, at starte med det samme, da der faktisk var ret mange lækre ting i. Jeg startede med at planlægge min uge og skrive ned hvad jeg hver dag skulle have. Hver dag var der varm aftensmad, og det var klart en fordel, at man kunne sidde og spise varm mad med familien. Det bedste var, at der hver aften var en snack – så på det tidspunkt hvor man var ved, at gå helt sukkerkold, så kunne man lige tage lidt lækkert.

img_1551

Min uge så sådan ud:

Søndag: Morgenmad: Kakao diet shake. Frokost: Vanilie diet shake. Aftensmad: Spicy karry nudelsuppe. Snack: Kanel kiks.

Mandag: Morgenmad: Kakao crunch med skummetmælk. Frokost: kakao diet shake. Aftensmad: Spicy spaghetti bolognese. Snack: Søde chili kugler. Vægttab: 800 g.

Tirsdag: Morgenmad: Vanilie diet shake. Frokost: Kakao diet shake. Aftensmad: mexicansk taco. Snack: Brownie. Vægttab 700 g.

Onsdag: Morgenmad: Kakao diet shake. Frokost: Vanilie diet shake. Aftensmad: Pasta cabonara. Snack: Bacon nachos. Vægttab: 500 g.

Torsdag : Morgenmad: Vanilie diet shake. Frokost: Kakao diet shake. Aftensmad: Spicy karry nudelsuppe. Snack: Mini grissini.Vægttab: 200 g.

Fredag:Morgenmad: Vanilie diet shake. Frokost: Choko/crunch müsli bar. Aftensmad: Mexicansk taco. Snack: Sour cream cheese.Vægttab: 200 g.

Lørdag: Morgenmad: kakao diet shake. Frokost: Vanilie diet shake. Aftensmad: Spicy spaghetti bolognese. Snack: Chokolade puffs. Vægttab ialt 3,0 kg.

img_1560

Hver morgen startede jeg med en kop kaffe med en søde tablet og lidt mælk i. Så spise jeg 2 fiber konjac tabeletter, som man skal spise 1/2 time før hvert måltid, som vil give en, en mætheds fornemmelse. Jeg er ikke god til, at sluge piller ( så panikkede lidt, da jeg så dem), men disse røg heldigvis ret godt ned – og de gjorde, så man hurtigt blev mæt. Ellers har jeg bare fulgt min mad-plan, og spist lidt grøntsager når jeg lige trængte til lidt mad. Når jeg virkelig trængte til lidt sødt, så drak jeg et glas Pepsi max.

Førhen når jeg har startet på en kur, så har jeg været træt og haft hovedpine, men denne gang var det helt anderledes. Jeg var fyldt med energi og sad faktisk slet ikke i sofaen, som jeg plejede, men fik istedet for ordnet en masse herhjemme om aftenen.

Nu er kuren så slut – jeg nåede mit mål på 3 kg. Så nu skal jeg så bare ikke falde tilbage i de gamle vaner. Jeg er fortsat med, at spise konjac tabeletterne og så skal jeg ha bestilt kakao diet shakes hjem. Jeg kan  ellers ikke lide kakao mælk, men er faktisk blevet fan af den med masser af is i, og så vil jeg en gang imellem bruge den som måltids erstatning + jeg skal have et lager af bacon nachos, de smagte vildt godt og er en super erstatning for mine elskede chips 😃

img_1653

 

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

BROWNIE MED JORDBÆRMOUSSE.